تورهای نمایشگاهی

لیست تورهای نمایشگاهی پانیذان



نمایشگاه صنایع شیرینی،شکلات و تنقلات (ISM)

  • توضیحات
  • فیلم
  • موقعیت روی نقشه

نمایشگاه صنایع شیرینی،شکلات و تنقلات (ISM)

مهلت باقی مانده برای ثبت نام  

 

 

نمایشگاه ISM بزرگترین نمایشگاه جهان در زمینه صنعت شیرینی و شکلات است که همزمان رویداد دیگری با عنوان Prosweets با محوریت ماشین آلات تولید این محصولات است که در شهر کلن آلمان برگزار می شود.ماشین آلات عامل اصلی در تولید این محصول بوده و به همین دلیل فرآیند صنعتی تولید محصولات برای تولید کنندگان از اهمیت بیشتری بر خوردار است.
نمایشگاه ISM در سال 2017 پذیرای 1647 غرفه گذار از 68 کشور و قریب به 38000 بازدید کننده متخصص در فضایی به وسعت 110/000 متر مربع بود.

شیرینی به ماده غذایی اطلاق می‌گردد که ماده اصلی آن شکر یا پودر قند یا قندهای مصنوعی باشد و در تعریف آن‌قدر گسترده است که شکلات‌ها را هم در بر می‌گیرد. در اغلب شیرینی‌ها، آرد و تخم‌مرغ ماده اصلی دیگری علاوه بر ماده شیرین کننده بشمار می‌آیند. به واقع شکلات یکی از پر مصرف ترین مواد خوردنی جهان است. کافی است در نظر آوریم که در اروپا سالانه میلیاردها دلار شکلات مصرف می شود. اروپایی ها به طور متوسط سالانه ۹ کیلو شکلات می خورند، این رقم در اروپا به بیش از ۲ میلیون تن در سال می رسد. دهند. شکلات به دلیل داشتن سه ماده کافئین، تئو برومین ، وفیتل استیل آمین محرک ملایم بوده و موجب احساس شعف و ارامش بخشی می گردد. شکلات نه تنها یکی از اجزای اصلی مورد استفاده در قنادی است ، بلکه طعم لذت بخش آن باعث شده که در شیرینی سازی ، بستنی سازی و سایر فرآورده های غذائی مورد استفاده قرار گیرد. شکلات را به اشکال مختلف از قبیل آشامیدنی ، شربت ، طعم دهنده ، پوشش یا شیرینی مورد استفاده قرار می دهند. در کنار رشد استفاده از این ماده غذایی ماشین آلات تولید ویژه این محصولات نیز از گستردگی بالایی برخوردار شده است که همگی از موضوعات قابل نمایش در نمایشگاه ISM کلن آلمان هستند.

 


خدمات تور
خدمات اخذ ویزای شینگن هتل های 4 ستاره در مرکز شهر با صبحانه
تهیه بلیط هواپیما ترانسفر فرودگاهی و نمایشگاهی
کارت نمایشگاه گشت شهری
بیمه مسافرتی تولیدر محلی

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر و لیست قیمت‌ها، با ما تماس بگیرید: 22224749-021

 

 

اطلاعات نمایشگاه

نمایشگاه های بازدید شده

موارد مرتبط

نظرات (0)

نظر ارسال شده‌ی جدیدی وجود ندارد

دیدگاه خود را بیان کنید

ارسال دیدگاه بعنوان یک مهمان -
پیوست ها (0 / 3)
اشتراک‌گذاری موقعیت مکانی شما

اطلاعات تماس

برگزاری تورهای تخصصی نمایشگاهی اروپا
(نمایشگاه آلمان، نمایشگاه ایتالیا، نمایشگاه فرانسه)
ویژه هیات های تجاری و بازرگانی

میدان ونک ابتدای خیابان صانعی ساختمان 33 طبقه 4 شرقی واحد 38

22224749 21 98 + / 88887056 21 98 +

3518192 938 98 + (paniznparvaz@)

info[at]panizan[dot]com

Website Traffic

مهمانان