کشور کانادا با داشتن دانشگاههای فراوان و معتبر جهانی و انگلیسی زبان یکی از کشورهای مورد علاقه جوانان برای ادامه تحصیل و اقامت می باشد.

با توجه به آنکه مدیریت گروه شرکتهای پانیذان دارای سابقه تحصیل و تدریس در دانشگاههای خارج از کشور می باشند با آشنایی کامل با محیطهای دانشگاهی و روند اعطای پذیرش و امکان برقراری ارتباط با استادان خارجی و همچنین داشتن دانشجویانی در دانشگاههای معتبر کانادا جهت تسریع در پیگیری امور این شرکت آمادگی دارد تا هموطنان عزیز را جهت اخذ پذیرش تحصیلی و ویزای تحصیلی و در صورت امکان گرفتن تسهیلات کمک هزینه تحصیلی از ابتدا تا اسکان متقاضی در شهر مورد نظر یاری نماید.

متقاضیان محترم توجه نمایند که برای دریافت پذیرش تحصیلی از کلیه دانشگاهها و کالجهای کانادا داشتن نتیجه آزمون زبان آیلتس با حداقل نمره میانگین 6 ضروری می باشد. در برخی از موارد که نمره این آزمون کمتر از حد نصاب باشد امکان گرفتن پذیرش مشروط به گذراندن دوره زبان در دانشگاه وجود دارد. در برخی از دانشگاهها هم نتیجه آزمون دولینگو به جای آیلتس قابل قبول می باشد.

در دانشگاههای ایالت کبک مانند شهر مونترال که زبان محلی فرانسوی است امکان تحصیل به زبان انگلیسی در دانشگاه وجود دارد و دانستن زبان فرانسوی اجباری نیست.

جهت مشاوره با وقت قبلی با این شرکت تماس حاصل فرمایید.

جهت دریافت لیست کامل دانشگاههای کانادا و بازار کار این کشور کلیک نمایید

www.thegreenestworkforce.ca

 

اطلاعات تماس

برگزاری تورهای تخصصی نمایشگاهی اروپا
(نمایشگاه آلمان، نمایشگاه ایتالیا، نمایشگاه فرانسه)
ویژه هیات های تجاری و بازرگانی

میدان ونک ابتدای خیابان صانعی ساختمان 33 طبقه 4 شرقی واحد 38

22224749 21 98 + / 88887056 21 98 +

3518192 938 98 + (paniznparvaz@)

info[at]panizan[dot]com

Website Traffic

مهمانان