گزارش تور اتومکانیکا فرانکفورت 2016

تور بازدید از نمایشگاه اتومکانیکای فرانکفورت از تاریخ 22 الی 27 شهریور ماه 1395 با حضور اعضای انجمن قطعه سازان ایران و اتحادیه مکانیسینهای خودرو تهران توسط آژانس پانیذان پرواز برگزار گردید. کلیه اعضای تور در تاریخ 22 شهریور از تهران به فرانکفورت عزیمت نمودند و در فرودگاه فرانکفورت از طرف نماینده پانیذان در فرانکفورت مورد استقبال قرار گرفتند و از فرودگاه به هتل 4 ستاره NH در شهر فرانکفورت انتقال یافتند و پس از استراحت کوتاه برنامه گشت اطراف شهر در برنامه بود که همراه با راهنما انجام شد و شب همه اعضای گروه به صرف شام در رستوران دعوت شدند و پس از آن به هتل محل اقامت منتقل شدند.

در روز اول نمایشگاه کلیه اعضای گروه همراه با راهنما از هتل عازم نمایشگاه شدند که طبق برنامه تنظیم شده در مقابل درب ورودی نمایشگاه از طرف مدیرعامل شرکت تجارت فراسو (نماینده رسمی نمایشگاههای فرانکفورت در ایران) جناب آقای مهبد مورد استقبال قرار گرفتند و پس از توضیحات ایشان در رابطه با بخش های مختلف نمایشگاه بازدید از سالن های مختلف این نمایشگاه آغاز شد و نماینده پانیذان جهت ترجمه مذاکرات همراه گروه حضور داشتند. در روزهای بعد نیز بازدید از سالن های مختلف این نمایشگاه ادامه یافت و در نهایت در تاریخ 27 شهریور اقامت در فرانکفورت به پایان رسید و اکثریت گروه که تمایل به ادامه سفر داشتند از فرانکفورت با پرواز مستقیم عازم شهر رم در ایتالیا شدند که از طرف نماینده پانیذان در رم مورد استقبال قرار گرفتند و به هتل 4 ستاره سیسرونه در منطقه واتیکان انتقال یافتند و پس از استراحت کوتاه گشت مناطق اطراف هتل از جمله کلیسای واتیکان آغاز شد.

و شب همگی به صرف شام در رستوران شهر رم دعوت شدند که این مراسم تا پاسی از شب ادامه یافت. روز بعد نیز گشت کامل شهر رم در برنامه قرار داشت که انجام شد و در نهایت پس از 2 شب اقامت در شهر رم اعضای گروه با قطار از شهر رم به شهر زیبای ونیز اعزام شدند و در شهر ونیز از طرف نماینده دائمی پانیذان در شهر ونیز مورد استقبال قرار گرفتند و به هتل 4 ستاره نزدیک قطار انتقال یافتند و پس از استراحت کوتاه گشت شهر ونیز آغاز شد و شب همگی به صرف شام دعوت شدند و این مراسم نیز تا ساعات پایانی شب ادامه یافت.

در نهایت در تاریخ 30 شهریور ماه با پرواز آلیتالیا ونیز را به قصد عزیمت به تهران ترک کردند.

گروه شرکتهای پانیذان از کلیه حاضران در این تور به ویژه آقای مهندس رعنائی عضو هیات مدیره انجمن قطعه سازان ایران و جناب آقای مهبد مدیرعامل شرکت دروازه تجارت فراسو و جناب آقای نیک آئین رئیس اتحادیه مکانیسینهای خودرو تهران و آقای جلیلی عضو هیات مدیره این اتحادیه که همکاری صمیمانه ای را با این شرکت داشتند صمیمانه قدردانی و تشکر می نماید.

 

 

اطلاعات تماس

برگزاری تورهای تخصصی نمایشگاهی اروپا
(نمایشگاه آلمان، نمایشگاه ایتالیا، نمایشگاه فرانسه)
ویژه هیات های تجاری و بازرگانی

میدان ونک ابتدای خیابان صانعی ساختمان 33 طبقه 4 شرقی واحد 38

22224749 21 98 + / 88887056 21 98 +

3518192 938 98 + (paniznparvaz@)

info[at]panizan[dot]com

Website Traffic

مهمانان