گزارش تور نساجی ایتما میلان – ایتالیا / 28-21 آبان ماه 1394

((گزارش تور نساجی ایتما میلان – ایتالیا / 28-21 آبان ماه 1394))

نمایشگاه ITMA بدون شک بزرگترین نمایشگاه جهان در رابطه با ماشین آلات نساجی و پوشاک می باشد که هر 4 سال یکبار در یکی از شهر های جهان برگزار می شود. در سال جاری شهر میلان میزبان این نمایشگاه بود ، گروه شرکت های پانیذان با همکاری انجمن صنایع نساجی استان البرز و اتحادیه ماشین سازان نساجی استان تهران اقدام به برگزاری تور بازدید از این نمایشگاه نمود که گزارش مختصر این تور به شرح زیر تقدیم علاقمندان می شود:

این تور با حضور بیش از 30 تن از اعضای انجمن صنایع نساجی البرز و اتحادیه ماشین سازان نساجی استان تهران و با حضور اعضای هیات مدیره دو تشکل فوق در تاریخ پنجشنبه 21 آبان از تهران عازم میلان گردید و از طرف نماینده دائمی پانیذان در میلان مورد استقبال قرار گرفت و سپس از فرودگاه به هتل 4 ستاره Hilton Garden Inn North در شهر میلان منتقل شدند.

در روز دوم کلیه اعضای تور پس از صرف صبحانه در هتل با ماشین اختصاصی همراه با نماینده شرکت عازم نمایشگاه میلان شدند و بازدید از غرفه های مورد نظر خود را آغاز نمودند. سالن شماره 6 نمایشگاه که شامل دستگاه های تکمیل و رنگ پارچه و .... بود. بیش از دیگر سالن ها مورد استقبال اعضای گروه قرار گرفت.

طی برنامه تنظیم شده در روز اول بازدید از غرفه شرکت Blan Co. که یکی از بزرگترین تولید کنندگان دستگاه های تولید و تکمیل پارچه می باشد انجام گرفت که کارشناسان این شرکت توضیحات مشروحی در رابطه با دستگاه های تولیدی این شرکت که در محل غرفه نصب شده بود ارائه نمودند و پس از اتمام بازدیدها اعضای گروه جهت بازدید از مرکز شهر میلان و گشت کوتاه نیم روزه از محل نمایشگاه به مرکز شهر میلان منتقل شدند که در این گشت ضمن بازدید از نقاط دیدنی شهر توضیحات مشروحی در رابطه با اماکن تاریخی شهر میلان از طرف نماینده این شرکت به حاضران ارائه شد. و پس از 3 ساعت بازدید اعضای گروه به هتل بازگشتند و در ضیافت شام پانیذان که در رستوران هتل تدارک دیده شده بود شرکت نمودند و بدین ترتیب یک روز پر کار و تفریح را به پایان رساندند.

روز های بعد نیز مذاکره و بازدید از نمایشگاه ادامه یافت.

itma3 itma2

 

اعضای تور یک روز از گشت اختیاری سوئیس و یک روز هم از گشت ونیز استفاده نمودند که مورد توجه بسیار اعضا قرار گرفت.

در نهایت این تور تخصصی پس از 7 روز و 6 شب اقامت در میلان به پایان رسید و اعضای تور در تاریخ پنجشنبه 28 آبان به ایران بازگشتند و عده ای از اعضا نیز که تمایل به ادامه مسیر و شرکت در تور پاریس داشتند با وجود شرایط امنیتی پس از حوادث پاریس عازم این شهر شدند که خوشبختانه بدون مشکل خاصی این گروه نیز در تاریخ شنبه 30 آبان از پاریس عازم تهران شدند.

گروه شرکت های پانیذان از کلیه حاضران در این تور بخصوص اعضای هیات مدیره انجمن نساجی البرز و اتحاده ماشین سازان تهران صمیمانه تشکر و قدر دانی می نماید و امیدواریم که در تور های مشابه آینده نیز بتوانیم در خدمت این عزیزان باشیم.

اطلاعات تماس

برگزاری تورهای تخصصی نمایشگاهی اروپا
(نمایشگاه آلمان، نمایشگاه ایتالیا، نمایشگاه فرانسه)
ویژه هیات های تجاری و بازرگانی

میدان ونک ابتدای خیابان صانعی ساختمان 33 طبقه 4 شرقی واحد 38

22224749 21 98 + / 88887056 21 98 +

3518192 938 98 + (paniznparvaz@)

info[at]panizan[dot]com

Website Traffic

مهمانان