گزارش تور نمایشگاه ساختمان bautec 2012

IMG 5510IMG 5510IMG 5510

گزارش تور نمایشگاه ساختمان bautec 2012

تور بازدید از نمایشگاه ساختمان bautec 2012 با حضور مدیران بسیاری از شرکتهای ساختمانی در تاریخ دوشنبه اول اسفند ماه 90 با پرواز ترکیش به سرپرستی مدیر عامل گروه شرکتهای پانیذان وارد فرودگاه برلین شد و پس از استقبال از طرف نماینده این شرکت در برلین با اتوبوس اختصاصی به هتل 4 ستاره ای در مرکز شهر برلین منتقل شدیم . پس از استقرار در هتل و استراحت کوتاه گشت کوتاه شهر برلین با راهنمای محلی شرکت انجام شد و پس از بازگشت به هتل همگی به صرف شام در رستوران زیبائی دعوت شدند .

روز دوم کلیه اعضای گروه عازم نمایشگاه شدند و پس از بازدید از چند غرفه نمایشگاهی جلسه ملاقات یا یکی از تولیدکنندگان چینی در رابطه با بلوک های فشرده سیمانی آغاز شد که مدیران این شرکت به ارائه توضیحات مشروح از نحوه تولید این محصول به حاضران ارائه نموند . پس   از این جلسه هریک از مسافران به بازدید از غرفه های مورد علاقه خود پرداختند که در کلیه مذاکرات نماینده این شرکت وظیفه ترجمه مطالب را به زبان انگلیسی و آلمانی برعهده داشت

روز بعد هم برنامه به صورت فوق اجرا شد و در نهایت در روزه پایانی گشت تمام روزه شهر برلین با اتوبوس اختصاصی و تور لیدر متخصص آلمانی در برنامه قرار داشت . دیوار قدیمی شهر برلین – کلیسای این شهر – مرکز ریاست جمهوری و بسیاری از اماکن تاریخی مورد بازدید گروه قرار گرفت .

 

گروه شرکتهای پانیذان از کلیه حاضران در این تور قدردانی می نماید و امیدواریم در دوره بعدی این تور نیز بتوانیم پذیرائی این عزیزان باشیم .

دوره جدید این نمایشگاه از تاریخ 29 بهمن 1392 در شهر برلین برگزار خواهد شد . 

 

 


                                            

اطلاعات تماس

برگزاری تورهای تخصصی نمایشگاهی اروپا
(نمایشگاه آلمان، نمایشگاه ایتالیا، نمایشگاه فرانسه)
ویژه هیات های تجاری و بازرگانی

میدان ونک ابتدای خیابان صانعی ساختمان 33 طبقه 4 شرقی واحد 38

22224749 21 98 + / 88887056 21 98 +

3518192 938 98 + (paniznparvaz@)

info[at]panizan[dot]com

Website Traffic

مهمانان