تور نمایشگاه مبلمان میلان (ISALONI 2022)

تور بازدید از بزرگترین نمایشگاه مبلمان جهان از تاریخ..17..الی ..22..خرداد 1401..توسط شرکت پانیذان با همکاری اتحادیه تولید کنندگان و صادر کنندگان مبلمان ایران برگزار شد. اعضای این تور در تاریخ ..16 خرداد..به همراه راهنمای این شرکت با پرواز امارات به میلان عزیمت کردند و با ترانسفر اختصاصی از فرودگاه به هتل 4 ستاره در نزدیکی نمایشگاه میلان وارد شدند و پس از استقرار در هتل گشت کوتاه شهر میلان انجام شد.

روز بعد طبق برنامه کلیه اعضای گروه به همراه راهنمای مستقر در شهر میلان از نمایشگاه بازدید نمودند و با غرفه داران مذاکره انجام شد. در این نمایشگاه علاوه بر محصولات ساخته شده انواع ماشین آلات تولید مبلمان و ابزارهای پیشرفته نیز به معرض نمایش گذاشته شده بود.

روزهای بعد نیز بازدید از نمایشگاه ادامه داشت .

برخی از اعضای تور از برنامه اختیاری بازدید از شهر ونیز نیز نیز استفاده نمودند و در نهایت در تاریخ .....20 خرداد. برخی از اعضای تور به ایران بازگشتند و برخی دیگر نیز به صورت اختیاری از دیگر کشورهای اروپا از جمله سوئیس –آلمان و اسپانیا دیدن نمودند و سپس به ایران بازگشتند. لازم به ذکر است که برخی از اعضای هیات مدیره اتحادیه صادر کنندگان مبلمان نیز در این تور حضور داشتند.

بدینوسیله از کلیه عزیزانی که در این تور حضور داشتند و به ویژه اتحادیه تولید کنندگان و صادر کنندگان مبلمان ایران که طی 15 سال فعالیت شرکت همواره همکاری صمیمانه ای داشته اند تشکر و قدردانی می نمائیم.

   

 

 

  •  

اطلاعات تماس

برگزاری تورهای تخصصی نمایشگاهی اروپا
(نمایشگاه آلمان، نمایشگاه ایتالیا، نمایشگاه فرانسه)
ویژه هیات های تجاری و بازرگانی

میدان ونک ابتدای خیابان صانعی ساختمان 33 طبقه 4 شرقی واحد 38

22224749 21 98 + / 88887056 21 98 +

3518192 938 98 + (paniznparvaz@)

info[at]panizan[dot]com

Website Traffic

مهمانان