تور نمایشگاه فلزات میلان  (BIMU 2022 )

تور بازدید از نمایشگاه فلزات میلان با حضور اعضای اتحادیه فلز تراش پردیس و تهران و همچنین سایر متقاضیان از تاریخ 20 الی 24 مهرماه 1401 در این شهر برگزار شد .

اعضای گروه در تاریخ 19 مهرماه با پرواز امارات از تهران عازم شهر میلان شدند که در فرودگاه میلان با استقبال نمماینده شرکت پانیذان در میلان با اتوبوس اختصاصی به هتل 4 ستاره در نزدیک محل نمایشگاه اقامت نمودند . در روز اول طبق روال همه تورهای پانیذان گشت نیم روزه شهر میلان انجام شد و در روزهای بعد همراه با نماینده این شرکت از کلیه بخش های مختلف این نمایشگاه بازدید به عمل آمد و با شرکتهای مورد نظر مذاکرات انجام شد یک روز هم گشت اختیاری شهر ونیز در برنامه سفر قرار داشت و در روز 23 مهرماه این تور 5 روزه به پایان رسید و برخی از اعضای تور که تمایل به بازدید از شهرهای دیگر اروپا را داشتند عازم بارسلون شدند و بقیه اعضا نیز به تهران بازگشتند .

بدینوسیله از اتحادیه فلز تراش پردیس و تهران که همواره همکاری صمیمانه ای با این شرکت داشته اند قدردانی و تشکر می نمائیم.

   

 

 

پس از 8 ساعت بازدید از این نمایشگاه شگفت انگیز گروه پانیذان عازم مرکز شهر هانوفر شد و 2 ساعت اختصاص به دیدن مرکز شهر هانوفر داده شده بود که انجام شد و پس از آن گروه عازم محل اقامت خود شد.

روز سوم نیز بازدید از نمایشگاه ادامه یافت و پس از آن برنامه خرید در مرکز شهر هانوفر انجام شد.

روز چهارم پس از صرف صبحانه در هتل ، گروه با اتوبوس اختصاصی عازم شهر فرانکفورت محل برگزاری نمایشگاه IAA  گردید و پس از ورود به شهر فرانکفورت در هتل 4 ستاره مرکور در مرکز شهر فرانکفورت و مجاورت نمایشگاه مستقر شدند.

روز پنجم اختصاص به بازدید از نمایشگاه بسیار جذاب خودروی IAA  داشت در این نمایشگاه آخرین مدل خودروهای بنز -BMW  و سایر اتوموبیل های لوکس و تشریفاتی به معرض نمایش گذاشته شده بود که برخی از این ماشین ها هنوز وارد بازار فروش نشده اند.

پس از یک روز جذاب و پر خاطره اعضای گروه همراه با نماینده پانیذان در فرانکفورت به انجام خریدهای شخصی خود پرداختند و سرانجام در تاریخ شنبه 30 شهریور پس از 6 روز سفر پر خاطره اعضای گروه با پرواز مستقیم ایران ایر از فرانکفورت به تهران عازم شدند.

نکات مهم تور

  • اگرچه بازدید از نمایشگاه برای هر بیننده ایرانی بسیار جذاب و باشکوه بود اما پیشرفت ماشین آلات و تکنولوژیهای جدید افسوس همه ایرانیان را به خود معطوف کرده بود و این فاصله تکنولوژی هر سال عمق بیشتری می یابد.شاید بهترین نتیجه ا ی که از بازدید نمایشگاه بتوان ذکر کرده گرفتن ایده های جدید ، الگو برداری و درک واقعی از پیشرفت فوق العاده شرکتهای بین المللی است که متاسفانه باید این عقب افتادگی تکنولوژی را بپذیریم.
  • مساله تحریم های بین المللی ایران در این نمایشگاهها کاملا به چشم می خورد که حتی در مذاکره با شرکتهای کشور چین نیز شاهد عدم تمایل این شرکتها به معامله با ایران بودیم البته شاید این مساله باعث شود تا به توان داخلی خود بیشتر متکی شویم و راهکارهای تقابل با این مساله را به نحو صحیحی برنامه ریزی نماییم که جای مباحث طولانی دارد.

در پایان از کلیه شرکت کنندگان در این تور و اتحادیه های ذکر شده و نمایندگان پانیذان در شهرهای هامبورگ ، هانوفر و شهر فرانکفورت که نهایت تلاش خود را در هرچه بهتر برگزار شدن تور این تور نمودند صمیمانه قدردانی و تشکر می نماییم.

 

اطلاعات تماس

برگزاری تورهای تخصصی نمایشگاهی اروپا
(نمایشگاه آلمان، نمایشگاه ایتالیا، نمایشگاه فرانسه)
ویژه هیات های تجاری و بازرگانی

میدان ونک ابتدای خیابان صانعی ساختمان 33 طبقه 4 شرقی واحد 38

22224749 21 98 + / 88887056 21 98 +

3518192 938 98 + (paniznparvaz@)

info[at]panizan[dot]com

Website Traffic

مهمانان